follow me!

Miyerkules, Abril 23, 2014

HISTORY Kyungil updates fans of their upcoming comeback

On April 14, 2014 History Kyungil updated their fans on their fan cafe with a picture of them dancing a new song
140414 - Fancafe - Kyungil

스토리아!!!

다들 잘지내고있는거죠?
잘지낸다구요? 
날씨도 좋고 꽃도 피고 ~~~ 히스토리는 없고…
이래도 잘지낸다구요???!!!!!ㅋㅋ
장난이구요ㅋㅋㅋ

우리 근황을궁금해하시는 여러분들을 위해 간만에 글써요~

우리는 요즘 컴백앨범준비가 한창입니다!
여러분도 조금만 더 기다려주세요!
공백기간동안에도 항상 응원해주시는 스토리아들!
내가 다기억하고있어!! 고마워ㅜㅜ
우리 진짜 열심히준비하고있으니깐!!^^

우리 기다리는 스토리아를 위해 연습사진한장 올려요ㅋㅋ

아프지말고 절대!
히스토리아 화이팅!

Storia!!!

Everyone’s doing well right?
You say you’re doing well?
The weather’s nice and flowers are blooming ~~~ without History…
Even then you say you’re doing well???!!!!!ㅋㅋ
I’m jokingㅋㅋㅋ

I’m writing for all of you who’ve been curious of how we’re doing~

Lately we’ve been in the midst of preparing our comeback album!
Please wait for a little bit more, everyone!
Storia who were always supporting us during our hiatus!
I remember all of you!! Thanksㅜㅜ
We’re really working hard preparing!!^^

I’ll upload one picture of us practicing for you Storas waiting for usㅋㅋ

Don’t ever get sick!
Historia fighting!

trans: Renee @ kyeongil




Walang komento:

Mag-post ng isang Komento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...